juni 15, 2012

Videre indlæg om Kinakjoler

Alt efter hvor du er i din brudekjoleproces :wink: , ville jeg samle nogle billeder og få prøvet nogle kjoler. Altså de her kjoler kan jeg lide og de typer af modeller passer til mig. Så ville jeg føle på materialerne. fx aha denne bløde brudetyl er lækker eller jeg kan lide et tyndt tyl lag over organza.

Så ville jeg gå ud derfra. Nogle af de andre Kinakøbere har fået superfine kjoler hjem uden alt det, som jeg har gjort, fordi der sidder nogle dygtige skræddere og syesker ude i Kina såvel som herhjemme. Men man skal finde dem. I tv fortalte de om hvor vigtigt det er at skabe relation i mellem køber og sælger, hvis man ønsker at handle i Kina, da det er god skik eller kultur. Så jeg tror måske at skrive sammen (meget) er et plus og ikke et minus.
Også billeder - billeder - billeder. Der er en kjole (Rhianna af Maggie Sottero-tror jeg) som kræver ret meget af syereske eller skrædderen og et real sample billede af den kjole fortæller en hel del om deres forståelse af materialer og kjoledesign.
Maggie Sottero Rihanna Royale Dress for Sale


Postet billede


Postet billede

Nå ja - her var et par billeder af den orginale Sottero kjole. Så du kan se orginalen.


Postet billede

Postet billedeHer er så et kopi billede:

Postet billede

Så hvis du er ok med sådan en kopi, så kan man skrive videre.

Men hvis du tænker: Nej, det var ikke lige det som jeg havde tænkt, så led videre eller skriv det til dem.


Jeg beklager at det blev så lang en smøre, men jeg håber, at du kan "se" hvad jeg mener.Postet billede

Ingen kommentarer:

Send en kommentar