juli 03, 2012

Cheap Cometics - Billig Kosmetik see links

http://charlotted.looklab.dk/beauty/redken-addict/




Redken addict?


Hvis der er et mærke, jeg for alvor er afhængig af, så er det Redken. Jeg har prøvet en million andre produkter, men hver gang vender jeg tilbage til Redken! Det er godt, det er drøjt og ja – det er dyrt! Men hvis du – som mig – køber det i USA, eller via engelske webshops som Beauty Bay, HQ Hair eller Look Fantastic (husk at tjekke min RABAT side), så er det faktisk ikke dyrere end så mange andre hårprodukter.
Jeg veksler mellem en hulens masse forskellige produkter, alt efter om jeg har kort hår, langt hår, glat hår, krøllet hår eller farvet hår – alligevel er der 3 produkter, som altid er at finde hjemme på bedeværelseshylden – mine 3 yndlings Redken produkter:
  • Extreme Anti Snap – En leave-in conditioner, der styrker håret og forhindrer det i at knække og spalte. Det var faktisk mit første Reken produkt ever. Har brugt det i evigheder, det dufter skønt og DET VIRKER! Mit umulige hår ville aldrig have den længde, det har i dag, hvis det ikke var for Anti Snap’en. Resten af Extreme serien kan også varmt anbefales.
  • Real Control Overnight Treat – En hårkur der påføres inden sengetid og vaskes ud den følgende morgen. EEELSKER, at den virker, mens jeg sover. Mit hår bliver altid helt fantastisk blødt efter brug! Resten af Real Control serien kender jeg ikke så meget til, da den vist mest er til kraftigt hår og ikke skandi lokker som mine ;)
  • Matte Sponge 05 – En svampe agtig voks, der giver volume men også et råt, mat og lidt surfer agtigt look. Er først for nylig begyndt at bruge dette vidundermiddel, efter opfordring fra min lige så Redken tossede frisør – Gitte! Jeg kommer det i håndklædetørt hår, hvorefter jeg fønner det. Det er guf for mit fine og til tider flyvske hår, og så elsker jeg, at det færdige resultat ikke er så “pæn-pige” agtigt!
Er du også Redken fan? Er der nogle vidunder produkter, jeg bare SKAL prøve?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar